eijsjes-go-japan.reismee.nl

Dag 22

Vandaag onze 2e hele dag in Shirahawa. Zoals Irene gisteren al vertelde hebben we deze bestemming gekozen om een beetje bij te komen en wat uit te rusten. We hadden in afgelopen weken telkens een stappenteller bij ons en hieruit konden we afleiden dat we iedere dag minstens 10 km hebben gelopen. De voetjes krijgen dus wat rust deze dagen.

Echter niet helemaal. Ik heb Irene en Maarten enthousiast gemaakt om een stukje te fietsen langs de zee en naar enkele uitzichtspunten. We hebben 3 uur rondgefietst en op enkele plekken nog wat gewandeld. Op de fiets was het lekker maar bij het afstappen en bij het wandelen (bergop) dan gutst het zweet letterlijk in straaltjes over onze gezichten. Niet normaal hoe vochtig het is.

In de verdere middag hebben we lekker aan en in het zwembad gelegen en een boekje gelezen of een puzzeltje gedaan. Maarten heeft in Japan een oude hobby herontdekt en heeft de hele vakantie Pokemons gevangen .....

In de avond hebben we lekker gegeten, zijn Irene en ik weer in de onsen geweest en hebben we alle zweet grondig verwijderd en hebben we natuurlijk nog even gekaart (een andere hobby van Maarten op vakantie).

Wies en Harrie

Nog een heel fijne ontspannende laatste dag in Japan en daarna een goede terugreis.
Het waren weer prachtige verhalen en geweldige foto's waardoor we veel konden meebeleven.
pap en mam.