eijsjes-go-japan.reismee.nl

Dag 23

De laatste hele dag in Japan ..... we gaan vast veel dingen missen .....
Na het lekkere ontbijt pakken we onze koffers in en checken we uit. Gelukkig kunnen de koffers in de bagage-opslag en mogen we nog gebruik maken van het zwembad. Tot 2 uur in de middag vermaken we ons daar prima ! Dan maken we ons klaar en gaan we met de trein in minder dan 3 uurtjes naar Osaka airport. Daar hebben we voor de laatste nacht een hotel op het vliegveld geboekt. Zowel vanaf het treinstation als morgen naar de vertrekhal is het amper 5 minuten lopen. Ideaal dus. We installeren ons voor de laatste keer op de hotelkamer en gaan dan naar de in de buurt gelegen shopping mall. Hier wil Maarten nog naar de outlet van de Tommie Hilfiger, waar hij nog 2 shirts koopt. Ook eten we daar nog voor de laatste keer in een typisch Japans restaurant.
Rond 9 uur zijn we op de kamer terug en spelen we nog een laatste pot kaarten. Vandaag gaan we vroeg, om 11 uur al, slapen want morgen moeten we de wekker weer eens zetten.